niedziela, 31 lipca 2016

KOLEKCJA CASE

 Hej! Czy dla Was niedziela też jest najgorszym dniem tygodnia? Dodatkowo za oknem brzydkie chmury i zero słońca. Najchętniej dolewałabym sobie co godzinę kubek gorącej kawy, byle powieki przestały być tak ciężkie! A jak u Was? Mam nadzieję, że piękna pogoda i słoneczko. Może jakiś wakacyjny wyjazd? Zapraszam na nowy post, a ja lecę przygotowywać obiad. Miłego :)



 Przychodzę dzisiaj z postem o mojej kolekcji case'ów. Mam na ich punkcie bzika i co chwilę domawiam kolejne. Nie jest to imponujący zbiór, ale nowy telefon zakupiłam kilka miesięcy temu, dlatego dajce mi jeszcze trochę czasu ;> Może którejś z Was wpadnie w oko coś ciekawego. Oczywiście większość została zakupiona na aliexpress (kocham). 


 Ten został zakupiony w przypadkowym centrum chińskim z tego względu, że potrzebowałam na już czegoś co ochroni mój telefon. Jest wykonany z plastiku. Kosztował około 12 zł.



 Jest to jeden z ostatnich wyprzedażowych nabytków. Lekki, silikonowy z Tally Weijl. Koszt- 9 zł.


 Wakacyjny zwyklaczek z łapaczem snów. Również silikonowy. Koszt- 1$.



 Piękny ażurowy case wykonany z plastiku. Mimo, że ślicznie wygląda to bardzo rzadko go noszę, ponieważ ciężko go ściągnąć z telefonu. Koszt- 1$.


 Jeden z moich ulubieńców. Pączki + oczy 3D wyglądają przesłodko. Jest plastikowy, jednak bardzo łatwo go założyć jak i zdjąć. Koszt- 2$.


 Klasyczny "marmurkowy" case. Jest bardzo neutralny. Silikonowy. Koszt- 1$.



 Mój ostatni zakup. Trafiłam na niego na wyprzedażach za 10 zł w Bershce. Mimo, że jest duży i dość ciężki nie mogłam się powstrzymać! Jest uroczy.



 Tę przesłodką myszkę również dorwałam na Aliexpress. Jest silikonowa, lekka, dobrze trzyma telefon. Koszt- 2$.










14 komentarzy:

  1. Spora kolekcja :D Ja mam tylko 3 haha :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ładne! ja też mam ich sporo i czekam już na kolejne:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie rzeczy :D dodaja uroku !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie w wakacje każdy dzień jest sobotą - oprócz niedzieli! Wtedy to rozleniwienie jest aż wyczuwalne w powietrzu :D Natomiast co do case'ów, to wszystkie bardzo mi się podobają, ale moje top 3 to: #1 donutki, zakochałam się w nich! #2 łapacz snów, #3 myszka, bardzo urocza :) Moja kolekcja jest znacznie skromniejsza, mam tylko 3 case'y :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość spora ta kolekcja, a najbardziej podoba mi się case z myszką! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten z myszką wygląda bardzo fajnie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. jej ile case-ów,cudne sa

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Są piękne <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ale urocze ♥♥
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejuuuuuu zakochałam się! mimo, ze moj styl ubierania nie mowi KOCHAM ROZOWY (moja szafa to czern) to jednak wszystkie dodatki ktore sa rozowe, pudrowe, pastelowe podbijaja moje serce! mega urocze:)

    Typical-Teengirl, zapraszam+ obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń